Rovnou na obsah Rovnou na menu
Menu
Obec Velké Heraltice
Velké Heraltice

Výpis údajů z Registru obyvatel prostřednictvím CzechPOINT@home

1. Identifikační kód

 

2. Kód

 

3. Pojmenování (název) životní situace

Výpis údajů z Registru obyvatel prostřednictvím CzechPOINT@home

4. Základní informace k životní situaci

Výdejem údajů z Registru obyvatel (dále jen "ROB") se rozumí poskytnutí údajů, které jsou v ROB o fyzické osobě ("subjektu údajů") vedeny.

O vydání výpisu údajů z ROB může požádat subjekt údajů podle § 58 zákona č. 111/2009 Sb., o základních registrech, ve znění pozdějších předpisů.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Žádost může podat žadatel ze své vlastní datové schránky fyzické osoby.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Žadatel musí mít zřízenu datovou schránku fyzické osoby.

Postup podání žádosti o zřízení datové schránky je zveřejněn na webových stránkách Datových schránek.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Řešení životní situace se zahajuje vyplněním formuláře "Žádost o výpis údajů z Registru obyvatel", který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci Formuláře).

Na základě vyplnění žádosti (formuláře) a jejím následném zaslání prostřednictvím Informačního systému datových schránek je zpracován elektronický výpis údajů z ROB.

Výpis je automaticky zaslán do datové schránky žadatele jako datová zpráva určená do vlastních rukou.

Výpis obsahuje identifikaci žadatele, a dále může obsahovat kompletní údaje k osobě žadatele, případně jen výčet žadatelem vybraných údajů, které jsou o něm v ROB vedeny.

8. Na které instituci životní situaci řešit

V této životní situaci nedochází k přímé komunikaci žadatele s úřady státní správy, žádost je podávána prostřednictvím webového formuláře.

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Žádost o výpis údajů z ROB prostřednictvím CzechPOINT@home je realizována vyplněním formuláře "Žádost o výpis údajů z Registru obyvatel", který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci Formuláře).

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Při elektronickém způsobu zaslání žádosti žádné; totožnost žadatele se ověřuje prostřednictvím přihlášení do datové schránky.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Formulář "Žádost o výpis údajů z Registru obyvatel" je k dispozici na Portálu veřejné správy (v sekci Formuláře).

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Vydání elektronického výpisu údajů z ROB prostřednictvím CzechPOINT@home není zpoplatněno.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Podaná žádost je vyřízena okamžitě, resp. v závislosti na dostupnosti služeb registru.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Není možné podat opravný prostředek.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Sankce nejsou stanoveny.

21. Nejčastější dotazy

Jaké údaje tímto formulářem obdržím?

Výpisem údajů z ROB se poskytují fyzické osobě (žadateli) všechny nebo žadatelem vymezené referenční údaje, které jsou o ní v ROB vedeny.

Referenčními údaji jsou příjmení, jméno (popřípadě jména), adresa místa pobytu (případně doručovací adresa), datum, místo a okres narození, datum, místo a okres úmrtí, státní občanství (popřípadě více státních občanství), čísla a druhy elektronicky čitelných identifikačních dokladů, typ a identifikátor datové schránky, je-li tato datová schránka zpřístupněna.

Dalšími poskytovanými údaji jsou datum poslední změny každého údaje vedeného v ROB a záznam o udělení nebo odvolání souhlasu subjektu údajů s poskytnutím údajů jiné fyzické nebo právnické osobě.

Formulář chce po mně zadat přihlašovací jméno a heslo. Kde je získám?

Jedná se o přihlašovací údaje do datové schránky. Pokud nemáte dosud datovou schránku zřízenu, můžete o ni požádat podle postupu zveřejněného na webových stránkách Datových schránek.

Mám obavy zadávat do formuláře CzechPOINT@home své přihlašovací údaje do datové schránky. Je to bezpečné?

Ano, je to bezpečné. CzechPOINT@home je navržen tak, že ověření vašich přihlašovacích údajů do datové schránky probíhá v perimetru ISDS. CzechPOINT@home nepřichází s vašimi přihlašovacími údaji do styku.

22. Další informace

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

25. Za správnost návodu odpovídá útvar

Ministerstvo vnitra České republiky - odbor správních činností, oddělení registru obyvatel

26. Kontaktní osoba

Lenka Olivová, referent odboru eGovernmentu

27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni

02.07.2013

28. Popis byl naposledy aktualizován

13.03.2018

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace

 

Obecní úřad

Kontakt

Adresa
Obecní úřad
Opavská 142
747 75 Velké Heraltice
Spojení
Tel: 553 663 115
E-mail: urad@heraltice.net

Podrobný kontakt

Napište nám

Úřední deska

Jak si zařídit?

Aktuální počasí

dnes, sobota 9. 11. 2024
jasno 8 °C 1 °C
jasno, severní větřík
vítrS, 1.84m/s
tlak1033hPa
vlhkost66%

Jsme členy

Přihlášení k odběru zpráv

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím SMS a e-mailů

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Odstávky ČEZ

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

Videogalerie


mapa